بازی های پیانو

دانلود 3 بازی معروف پیانو

در این مطلب می خواهیم 3 تا از بازی های خوب پیانو را برای علاقه مندان به پیانو و موسیقی و کسانی می خواهد پیانو را در سفر بزنند معرفی کنیم.

Perfect Piano

بازی پیانو عالی

Perfect Piano، ‏اپلیکیشنی بسیار جالب برای علاقه مندان به موسیقی مخصوصا پیانو است. با نصب این اپلیکیشن به دستگاه اندرویدی خود یک پبانو کوچک اضافه میکنید که میتوانید در اوقات فراغت خود را سرگرم نموده و از نواختن پیانو لذت ببرید.

ویژگیهای Perfect Piano:
‏ پشتیبانی از کیبوردهای کامل پیانو
‏ حالت یک ردیفی، دو ردیفی و حالت دو نفره
‏ مولتی تاچ
‏ حساسیت نسبت به میزان فشار
‏ امکان تنظیم عرض کلیدها
‏ 6 برنامه برای پیانو
‏ امکان ضبط و پخش مجدد
‏ امکان به اشتراک گذاری آثار ضبط شده با دوستان
‏ امکان اختصاص صداهای ضبط شده به عنوان رینگتون
‏ پشتیبانی از مترونوم
‏ حالتهای مختلف برای نواختن پیانو
‏ 70 آهنگ پیشفرض برای تمرین

دانلود Perfect piano

Piano Solo – Magic Dream tiles game 4

بازی پیانو سولو

‏‏پیانوی سولو ~
‏🎼 بازی Piano Solo: Classical Magic Game White Tiles 4 یکی از بهترین بازی های پیانو تو سال 2018 شده
‏🎼 تا حالا شده آرزو کنی استاد پیانو بشی؟
‏شده مشتاق باشی آهنگای کلاسیک معروفی مثل کارمن، برای الیزه، والس، Canon in D، سونات مهتاب، دریاچه قو، مارش ترک یا آهنگای باغ مخفی رو بزنی و کارای بتهوون، چوپاین، موزارت، شوبرت، چایکوفسکی، سباستین باخ، فرانتس لیست، دبوسی، راخمانینف، مندلسون و بقیه نوازنده های معروف رو با یه پیانوی بزرگ بزنی؟

حالا وقتشه که تو سال 2018 به آرزوت برسی. موسیقی کلاسیک رو به زندگیت بیار!
‏طریقه ی بازی:
‏بازی Piano Classical Magic Game White Tiles 4 بازی آسونیه. روی کلید های سیاه ضربه بزن، کلید های سفید رو لمس نکن، و موسیقی کلاسیک و کلید های پیانو رو حس کن.
‏اگه کلید سیاهی رو جا بنداری یا اشتباهی روی کلید سفیدی بزنی، بازی متوقف میشه.
‏ویژگی های بازی:
‏• تنها حالت رقابتی سال نو: با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان رقابت کن. دوست داران آهنگای classical piano pink tiles حالا تو یه مبارزه آنلاین بی رحم piano pink tiles شرکت کنین! برنده جایزه ها رو میبره!
‏• هر آهنگی که از piano pink tile دوست داری درخواست بده و بقیشو بسپار به ما. در کوتاه ترین زمان ممکن پیداش میکنیم و برای سال نو برات میاریمش.
‏• موسیقی زیبای piano white tiles که بهترین بازی پیانو برای خانواده ها و دوستاست. آهنگ پیانوی مورد علاقتو توی توی بازی اجرا کن و با دوستات و بقیه باریکنا رقابت کن تا سرعت و مهارت پیانو زنیتو به رخشون بکشی.
‏• بازی کردنش آسونه ولی حرفه ای شدن توش سخته. یکی از سخت ترین بازی های ممکن. ضربه زدن روی همه ی کلیدا توی این بازی فوق سرعتی کار راحتی نیست، مخصوصا توی حالت جدید مبارزه ای ما!
‏•کارمن، برای الیزه، والس، Canon in D، سونات مهتاب، دریاچه قو، مارش ترک، آهنگای باغ مخفی و 200 تا آهنگ کلاسیک مختلف برای هر سلیقه ی موسیقی.
‏• طراحی و گرافیک فوق العاده ی بازی که احساس نواختن روی یه پیانوی لاکچری جادویی واقعی با چوب ماهونی رو منتقل میکنه، با همون ریتم پرفکت برای تک تک دوست داران موسیقی.
‏• تجربه بازی ساده و کم حجم برای نصب.
‏• سباستین باخ، فرانتس لیست، دبوسی، راخمانینف، مندلسون، بتهوون، چوپاین، شوبرت، چایکوفسکی و دیگر آهنگ های نوازنده های معروف اپدیت شدن و همه جور موسیقی کلاسیکی رو تو خودشون جای دادن.
‏• میتونی با زمان بندی مناسب با تک تک ضربه ها موسیقی زیبای پیانو رو فراتر از تصورت حس کنی.
‏این بازی رو همین الان امتحان کن و مهارت و سرعت عکس العملت رو به چالش بکش! این بازی سرعتی پیانو از چیزی که فکر می کنی چالش بر انگیز تره.
‏Piano Classical Magic Game White Tiles 4 منتظر بازیته!
‏الان امتحانش کن! همین امروز دانلود کن!

دانلود Piano Solo

Piano – Play & Learn Music

بازی آموزشی پیانو

‏‏بازی پیاپی شامل بازی های پیانو مجازی و یک صفحه کلید موسیقی با انواع مختلفی از صداهای دستگاه های موسیقی است.
‏لذت بردن از بازی پیانو رایگان رایگان! برنامه پیانو جالب ترین راه برای پخش این ابزار است. مناسب برای تمام سنین، هیچ درس پیانو قبلی نیاز نیست!
‏*** ویژگی های شکستن پیانو ***
‏بازی PIANO TILES GAME: بازی های پیانو هرگز خیلی واقع گرایانه نبوده اند! استفاده از صفحه کلید پیانو مجازی برای بازی در هر نقطه. کلید پیانو در زیر کاشی های سقوط را فشار دهید و مانند پیانیست واقعی انجام دهید، به دنبال نکات از این بازی های موسیقی.
‏SONGBOOK: بیش از 300 ملودی پیانو در دسترس است! از میان سبکها و ژانرهای مختلف، از سریالهای کلاسیک تا محبوب، میتوانید بلافاصله بازی سمفونی بتهوون 5 یا خانه حیوانات خورشید را بازی کنید! کتابخانه طبقه بندی شده و جستجوی پیشرفته به شما کمک می کند آهنگ های بسیار جذاب را به سرعت پیدا کنید. آهنگ های پیانو جدید هر هفته اضافه می شوند!
‏ابزارهای موسیقی: صفحه کلید پیانو واقعی خود را به صورت متفاوت تنظیم کنید! صدای پیانو مجازی را به ارگان، ویولن یا حتی صدای گیتار الکتریک تغییر دهید. لذت بردن از تنوع و اصالت صداها در بازی های پیانو!
‏اشتراک گذاری: موسیقی برای به اشتراک گذاری است. موسیقی پیانو خود را بازی کنید، از آن لذت ببرید، و تجربه پیانو و ویبره های مثبت خود را به اشتراک بگذارید! چالش دوستان خود را به ضرب و شتم بالاترین نمره خود را!
‏دستگاه خود را به یک صفحه کلید پیانو لوکس با جلوه های صوتی واقع بینانه و سرگرم کننده بازی پیانو تبدیل کنید! برنامه دارای گرافیک HD است، و همه صداها آن نمونه هایی از یک ابزار واقعی هستند. صداهای اضافی از ابزارهای غیر صفحه کلید اضافه شده است تا تجربه موسیقی پیانو شما را به چالش کشیدن، هیجان انگیز و سرگرم کننده تبدیل کند.
‏نحوه پخش ابزارهای غیر Keyboard روی میزهای Piano
‏یک صدای موسیقی جدید را انتخاب کنید و هر آکورد پیانو در صفحه کلید مجازی را به صورت معمولی پخش کنید. برنامه فورا به صدای انتخاب شده تغییر خواهد کرد. لذت بردن از بازی های موسیقی خود را با این ویژگی منحصر به فرد.
‏شما در بازی Piano Crush می توانید بازی کنید:
‏- پیانو بزرگ
‏- پیانو پیانو
‏- آکاردئون
‏- عضو
‏- گیتار الکتریک
‏- ساز چنگ
‏- هارپسیکورد
‏ویولن
‏- پیانو برق
‏- Vibraphone
‏- سینتی سایزر
‏- بانجو
‏- و دیگران
‏از بازی های پیانو لذت ببرید و با سهولت بازی کنید!

دانلود Piano – Play & Learn Music

منبع: مایکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *